Magamról

Saját fotó
Egy szerető feleséggel és két gyerekkel áldott meg az Úr...

2010. december 14., kedd

Gyermekbuzgosag

   Tegnap este,lefekves elott, azt enekeltuk egyutt hogy" Lasd O jon".A gyerekek nagyon elvezik ezt az eneket.Miutan elenekeltuk,beszelgettunk egy keveset arrol,hogy Jezus a felhokon barmikor visszajohet.Ez a tema nagyon erdekli oket,bar meg eleg kicsik.Elhangzott az is,hogy amikor Jezus eljon,magaval viszi a mennyorszagba mindazokat,akit szeretik Ot es engedelmeskednek Neki.
   ...Kis gondolkodas utan,Debora,az oteves kislanyunk szinte sirva kerte a mobiltelefont,hogy folhivja a nagymamat...(aki nincs az Urban)...Folhivta es azt mondta neki: MAMA,SZERESD AZ UR JEZUST!ES MOND MEG TATANAK IS... ES ISTINEK(az unokatestvere) IS ...!
   Nagyon elgondolkoztam ezen...Mennyi buzgosaggal vegzem a megmentes munkajat?Hittem,bemetitkeztem,tanitasokat hallgattam,imameghallgatasokat tapasztaltam meg...ez mind szep es jo...de mennyi buzgosag van bennem...?...Van annyi,legalabb annyi,mint egy oteves gyerekben?

Mt 18,3
És monda: Bizony mondom néktek, ha meg nem tértek és olyanok nem lesztek mint a kisgyermekek, semmiképen nem mentek be a mennyeknek országába

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése