Magamról

Saját fotó
Egy szerető feleséggel és két gyerekkel áldott meg az Úr...

2010. december 13., hétfő

Csodalatos az Ur!
   Ma is megtapasztaltuk,hogy csodalatos Istenunk van.Ma kellett volna induljak dolgozni egy hetre a Nera volgyebe (kb 200 km-re) es tegnap este keson hivtak telefonon,hogy mar nem kell mennem,nem megfelelo idojarasi viszonyok miatt.Amikor megtudtam,hogy nem lesz munkam ezen a heten egy keves ideig elcsuggedtem,de ma reggel imadkoztam es ezt is az Urra biztam.Ma este hivtak es Aradon talaltam munkat
ami sokkal megfelelobb,mint a Nera-volgy-i....Csodalatos imameghallgatas...!
   Szombat este a penztarcamat veszitettem el.Az irataim voltak benne,es az osszes penzunk.A felesegem nagyon batoritott,hogy ne szomorkodjak,mert Isten gondot visel rolunk...Nagyon Istenre biztuk magunkat.......Tudod mennyit kaptunk vissza Istentol egy nappal kesobb???...Pont duplajat!
...Csodalatos Apukank van!A legcsodalatosabb!Dicsoseg Neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése